Style społeczne

Style społeczne

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników różnych szczebli oraz kadry kierowniczej. Celem jest rozwój umiejętności komunikacji i budowania relacji. Szkolenie pozwala zrozumieć, dlaczego ludzie zachowują się w pewnych sytuacjach tak, a nie inaczej. Wiedza na ten temat pozwala wybrać najskuteczniejszy sposób postępowania.

Metoda:

Teoria Czterech Stylów Społecznych jest pewnym uproszczonym modelem rzeczywistości. Dzieli ludzi na cztery podstawowe typy: dominujący, ekspresywny, współpracujący oraz analityczny. Zarówno lider, kierujący zespołem, jak i handlowiec budujący relacje z klientem powinien sprawnie komunikować się z drugim człowiekiem bez względu na reprezentowany styl – jego własny i drugiej strony. Uczymy szybkiego rozpoznawania stylów i narzędzi najlepiej wspierających komunikację z przedstawicielami różnych stylów społecznych. Dobre porozumienie wymaga bowiem dostosowania swojej wypowiedzi i sposobu zachowania do rozmówcy. Musimy umieć dotrzeć ze swoim przekazem w najbardziej akceptowalny przez rozmówcę sposób. Dlatego na szkoleniu pomożemy też zrozumieć istoty konfliktów powstających na tle różnych stylów społecznych.

O programie:

Szkolenie składa się z poniższych modułów:

• model stylów społecznych
• rozpoznawanie stylów społecznych i wykorzystanie w codziennej pracy
• określenie własnego stylu oraz stylów podwładnych/współpracowników/klientów
• jak rozmawiać z osobami o innym stylu społecznym, jak do nich trafić?
• ćwiczenie efektywnego komunikowania się w zależności od stylu społecznego

Jeśli pragną Państwo dowiedzieć się więcej o naszych szkoleniach zapraszamy do kontaktu z nami: kontakt@solution.pl